Sunday 2 December 2012

Ekstrak Daun Belalai Gajah



Nama Tempatan : Daun Belalai Gajah
Nama Saintifik : Clinacanthus Nutans
Lokasi dijumpai : Tumbuhan herba
Asal : Tumbuhan tempatan
Kegunaan : Pokok Belalai Gajah dipercayai mempunyai khasiat dalam mengubati penyakit Kanser seperti Uterus Cancer, Prostate Cancer, Breast Cancer, Lung Cancer, Leukemia Patients, Dialysis Patients, High Blood, High Uric Acid, Diabetes dan banyak lagi .


Kami mempunyai teknologi Biotek dalam memproses Daun Belalai Gajah dari daun kepada Extract.

 Kelebihan Extract Daun Belalai Gajah berbanding Daun Belalai Gajah yg di blender. 

1. Ekstrak merupakan pati atau ubat yg sebenar di perlukan oleh badan dalam membunuh sel kanser. Sebagai contoh kita makan ubat dalam kapsul , sebenarnya kita hanya makan habuk kayu yang telah di keringkan . Apa yg kita perlukan adalah ubat yang sebenar.

2. Ekstrak merupakan salah satu contoh pemakanan dalam jangka masa panjang , sedangkan habuk kayu yang anda minum akan memberi kesan pada buah pinggang dalam jangka masa yang panjang , sangat tidak selamat dan tidak baik untuk kesihatan .

3. Ekstrak mudah larut dalam air dan senang di serab oleh badan .

** Semasa minum ekstrak belalai gajah ini haruslah sedikit berpantang dengan makanan2 ini seperti gula atau makanan yang ada gula, madu, ikan kembung, 7 angled fish, ray fish, daging ayam, daging itik, keladi, beras pulut, butter atau planta, durian, sarang burung, ginseng atau mana2 herba2 lain. Cuba berpantang sementara untuk melihat hasil dari ekstrak belalai gajah .




Terdapat sebanyak minima 20 produk pemakanan kesihatan dan lumuran, khas untuk penjagaan dan penawar penyakit kanser berasaskan Apricot Seed Vitamin B-17 Nitrilosides & Amigdalin dengan slogan
“ Free From Cancer. Ask We How ?






Islam mewajibkan setiap manusia memberikan hak yang sewajarnya kepada tubuh badannya. Diantaranya ialah merawatinya ketika ia sakit. Baginda Nabi Muhammad s.a.w. dalam beberapa hadisnya memerintahkan supaya orang yang sakit mendapatkan rawatan dengan berubat untuk menyembuhkan penyakitnya. Sabda Baginda Nabi Muhammad s.a.w.“ Sesungguhnya Allah s.w.t. telah menurunkan penyakit dan ubat, dan menjadikan untuk kamu bahawa setiap penyakit ada ubatnya. Oleh kerana itu, berubatlah tetapi jangan berubat dengan yang haram ”

Sebarang pertanyaan  , sila hubungi :

013-3244096( MISS LYNN ) / 
012-3799272 ( EN. JAFFRIZIN )

1 comment:

  1. kena campur dalam jus buah atau campur dengan air suam je?

    ReplyDelete