Sunday 2 December 2012

Bromilin - Nenas , Betik & Acai Berry

KKM No Rujukan ( 34 )dlm.KKM-163/s25JLD

APAKAH BROMILIN ?

Bromilin adalah enzim yang terdapat di dalam batang dan buah nenas . Ia digunakan bagi membantu mengurangkan keradangan di dalam perut , mempercepatkan pemulihan luka & lebam, serta membantu dalam penghadaman protin . Bromilin  keluaran Lifeway adalah campuran serbuk betik , lemon , acai berry dan inulin yang berfungsi untuk memecahkan lapisan protin (kulit luar) sel-sel kanser supaya Amigdalin bertindak lebih berkesan 


Bromilin Merupakan Produk yang sangat membantu B17 untuk membunuh sel kanser.

Terdapat dalam bentuk secet yang mudah di serap oleh badan.



Aturan makan : 1 secet di bancuh dengan 250ml ( 1 glass ) air panas, pastikan air panas tersebut 1/2 jam jarak masa mendidih. Maknanya air panas tersebut berada pada suhu bawah 60 darjah cesius.  Suhu yang berada pada 60 darjah cesius kebawah merupakan suhu yang mana enzim seperti , tripsin chemotripsin , bromalain dan papain dapat di pertahankan dari kemusnahan .

1. 1 secet hendahlah di sediakan dengan segelas air panas yang suhunya berada bawah 60 darjah celsius .

2. 1 secet Bromilin ini hendahlah di minum 1/2 jam sebelum  memakan apa-apa jenis pemakanan yang mengandungi B17, terutama B17 Amygdalin dan B17 Apricot Seed Kapsul. Bromilin bertindak sebagai pemusnah lapisan protin yang melindungi sel kanser dan memudahkan B17 membunuh sel kanser .

3. Bromilin paling kurang di minum 3x sehari 1/2 jam sebelum makan B17 untuk mendapatkan hasil yang luar biasa bagus .

4. Bagi anda yang ingin melihat perubahan pengecutan pada size tumur yang cepat bromilin harus di minum setiap 4 jam. Contoh : 8 pg, 12th, 4ptg, 8mlm dan 4pg. Bromilin tidak mengandungi pemanis tiruan , pewarna tiruan ianya adalah 100% natural dan tidak juga mengalami kesan sampingan. Maka itu KKM telah mengklasfikasikan Bromilin ini sebagai makanan.

5. Bromilin merupakan makanan pemecah protin yang melindungi mana-mana sel yang bermasaalah , maksud sel bermasaalah adalah sel yang tidak mempunyai enzim rhodanese .


Terdapat sebanyak minima 20 produk pemakanan kesihatan dan lumuran, khas untuk penjagaan dan penawar penyakit kanser berasaskan Apricot Seed Vitamin B-17 Nitrilosides & Amigdalin dengan slogan
“ Free From Cancer. Ask We How ?




Islam mewajibkan setiap manusia memberikan hak yang sewajarnya kepada tubuh badannya. Diantaranya ialah merawatinya ketika ia sakit. Baginda Nabi Muhammad s.a.w. dalam beberapa hadisnya memerintahkan supaya orang yang sakit mendapatkan rawatan dengan berubat untuk menyembuhkan penyakitnya. Sabda Baginda Nabi Muhammad s.a.w.“ Sesungguhnya Allah s.w.t. telah menurunkan penyakit dan ubat, dan menjadikan untuk kamu bahawa setiap penyakit ada ubatnya. Oleh kerana itu, berubatlah tetapi jangan berubat dengan yang haram ”

Sebarang pertanyaan  , sila hubungi :

013-3244096 ( MISS LYNN ) / 
012-3799272 ( EN. JAFFRIZIN )

No comments:

Post a Comment